Шифра предмета:
P56P2
Назив предмета:
Педагошка пракса 6

Школска година:

2023/2024.

Услови похађања:

042P2 + 043P2 + 601P2 + 602P2

ЕСПБ:

3

Врста студија:

интегрисане основне и мастер академске студије

Студијски програм:

Настава хемије: 5. година, летњи семестар, обавезни, стручно-апликативни предмет

Наставник:

др Весна Д. Милановић Маштраповић
доцент, Хемијски факултет, Студентски трг 12-16, Београд

Сарадници:

Фонд часова:

Недељно: шест часова праксе (6)

Циљеви:

Да студенти развију компетенције за планирање и извођење акционих истраживања и рефлексивну праксу у циљу унапређивања наставе хемије.

Исход:

Студенти пишу пројекат, реализују акционо истраживање, праве рефлексију на постојећу праксу и изводе импликације.

Облици наставе:

Акциона истраживања у школама.

Ваннаставне активности:

Припрема пројекта акционог истраживања.

Литература:

  1. M. G. Lodico, D. T. Spaulding and K. H. Voegtle: Methods in Educational Research: From Theory to Practice (second Editon), Jossey-Bass, San Francisco, 2010.

Додатни материјал:

  Наставне обавезе и начин оцењивања

Пракса:

100 поена (6 часова недељно)

Напомене:

  • Посматрање наставне праксе и идентификовање истраживачких питања за акциона истраживања.
  • Планирање истраживања (квантитативног, квалитативног).
  • Писање пројекта.
  • Реализација истраживања.
  • Обрада података.
  • Рефлексија и импликације за будућу наставну праксу.

Начин оцењивања:

  • пројекат: 20 поена
  • рад: 50 поена
  • презентовање резултата, рефлексија и импликације: 30 поена