- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Geografski fakultet, Studentski trg 3/III, Beograd
Katedra za didaktiku i metodiku nastave
Soba: 560a
Lični podaci
Datum i mesto rođenja: 21. 1. 1965, Vranje.
Obrazovanje i usavršavanja
1987: Osnovne studije - Pedagoške nauke / Univerzitet u Skoplju - Filozofski fakultet (Skoplje, Severna Makedonija)
2000: Magistratura - Pedagoške nauke / Univerzitet u Prištini - Filozofski fakultet (Priština)
2007: Doktorat - Pedagoške nauke / Univerzitet u Banja Luci - Filozofski fakultet (Banja Luka, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina)
Kretanje u službi
2008-2013: Docent / Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet (Beograd)
2013-2018: Vanredni profesor / Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet (Beograd)
2018: Redovni profesor / Univerzitet u Beogradu - Geografski fakultet (Beograd)
Oblasti naučnog interesovanja
Pedagogija, didaktika
Ostale aktivnosti
Autor akreditovanog seminara stručnog usavršavanja zaposlenih u obrazovanju za 2012/13. godinu "Integrisana ambijentalna nastava". Koordinator projekta "Sabrani u rasejanju", u realizaciji Omladinskog edukativnog centra (2007). Instruktor - stručni saradnik za bazične i supervizorske seminare u projektu "Aktivno učenje" Ministarstva prosvete Republike Srbije, Instituta za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i UNICEF-a.
Član Pedagoškog društva Srbije. Član Obrazovnog foruma.
Angažman u nastavi
- Pedagogija (043P2)
- Inkluzivni pristup (632P2)
- Evaluacija u obrazovanju (663P2)
- Pedagoška praksa 1 (P11P2)
Brojevi za identifikaciju autora
- Scopus: 56955484400
Izabrane reference
Anđelković,S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Škola i neformalni obrazovni konteksti, Beograd: Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet, (str. 278).
Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Učenje i poučavanje van učionice – Ambijentalna nastava, Nastava i vaspitanje, LXII, br.1, (39-52).
Anđelković, S. Stanisavljević Petrović, Z. Bugarski, S. (2012): Srpske osnovne pravoslavne veroispovedne škole u Rumuniji (1919-1948). Zbornik Matice srpske za društvene nauke. God. LXIII, br. 138 str.71-87.
Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2011). Značaj prirodnih i društvenih resursa u funkciji integracijskog i ambijentalnog pristupa u inoviranju funkcija škole; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. 91, br. 1, str. 171-193.
Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2012). Razvoj ekološke paradigme - od škole ka prirodi; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. XCII, br. 3, str. 49-68.
Jovanović, A., Živković, Lj., Miljkovic, O., Andjelković, S., Živkovic, N. (2011). Interdependance of the Predictors of Environmentally Responsible Behavior. The Journal of Environmental Protection and Ecology (JEPE).Vol. 12, No. 4A, 2335-2340.
Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013).The school and the environment challenges of the school education; in M. Despotović, E. Hebib & B. Németh (Eds.): Contemporary issues of education quality. Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD.
Anđelković, S. (2010). Nastava Jestastvenice u osnovnim školama na Kosovu i Metohiji u drugoj polovini XIX veka; u: D. Maliković (prir.): Kosovo i Metohija u civilizacijskim tokovima – Međunarodni tematski zbornik – knjiga 5. (24-37), Kosovska Mitrovica: Univerzitet u Prištini, Filozofski fakultet.