- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Географски факултет, Студентски трг 3/III, Београд
Катедра за дидактику и методику наставе
Соба: 560а
Лични подаци
Датум и место рођења: 21. 1. 1965, Врање.
Образовање и усавршавања
1987: Основне студије - Педагошке науке / Универзитет у Скопљу - Филозофски факултет (Скопље, Северна Македонија)
2000: Магистратура - Педагошке науке / Универзитет у Приштини - Филозофски факултет (Приштина)
2007: Докторат - Педагошке науке / Универзитет у Бања Луци - Филозофски факултет (Бања Лука, Република Српска, Босна и Херцеговина)
Кретање у служби
2008-2013: Доцент / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)
2013-2018: Ванредни професор / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)
2018: Редовни професор / Универзитет у Београду - Географски факултет (Београд)
Области научног интересовања
Педагогија, дидактика
Остале активности
Аутор акредитованог семинара стручног усавршавања запослених у образовању за 2012/13. годину "Интегрисана амбијентална настава". Координатор пројекта "Сабрани у расејању", у реализацији Омладинског едукативног центра (2007). Инструктор - стручни сарадник за базичне и супервизорске семинаре у пројекту "Активно учење" Министарства просвете Републике Србије, Института за психологију Филозофског факултета у Београду и УНИЦЕФ-а.
Члан Педагошког друштва Србије. Члан Образовног форума.
Ангажман у настави
- Педагогија (043P2)
- Инклузивни приступ (632P2)
- Евалуација у образовању (663P2)
- Педагошка пракса 1 (P11P2)
Бројеви за идентификацију аутора
- Scopus: 56955484400
Изабране референце
Anđelković,S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Škola i neformalni obrazovni konteksti, Beograd: Univerzitet u Beogradu, Geografski fakultet, (str. 278).
Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013). Učenje i poučavanje van učionice – Ambijentalna nastava, Nastava i vaspitanje, LXII, br.1, (39-52).
Аnđelković, S. Stanisavljević Petrović, Z. Bugarski, S. (2012): Srpske osnovne pravoslavne veroispovedne škole u Rumuniji (1919-1948). Zbornik Matice srpske za društvene nauke. God. LXIII, br. 138 str.71-87.
Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2011). Značaj prirodnih i društvenih resursa u funkciji integracijskog i ambijentalnog pristupa u inoviranju funkcija škole; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. 91, br. 1, str. 171-193.
Anđelković, S. i Z. Stanisavljević-Petrović (2012). Razvoj ekološke paradigme - od škole ka prirodi; Glasnik Srpskog geografskog društva, vol. XCII, br. 3, str. 49-68.
Jovanović, A., Živković, Lj., Miljkovic, O., Andjelković, S., Živkovic, N. (2011). Interdependance of the Predictors of Environmentally Responsible Behavior. The Journal of Environmental Protection and Ecology (JEPE).Vol. 12, No. 4A, 2335-2340.
Anđelković, S., Stanisavljević Petrović, Z. (2013).The school and the environment challenges of the school education; in M. Despotović, E. Hebib & B. Németh (Eds.): Contemporary issues of education quality. Belgrade: University of Belgrade, Faculty of Philosophy, Institute for Pedagogy and Andragogy Pécs: University of Pécs, Faculty of Adult Education and HRD.
Anđelković, S. (2010). Nastava Jestastvenice u osnovnim školama na Kosovu i Metohiji u drugoj polovini XIX veka; u: D. Maliković (prir.): Kosovo i Metohija u civilizacijskim tokovima – Međunarodni tematski zbornik – knjiga 5. (24-37), Kosovska Mitrovica: Univerzitet u Prištini, Filozofski fakultet.