- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Шифра предмета: 574H2 |
Назив предмета: Недеструктивна хемијска анализа - одабрана поглавља |
---|---|
Школска година: |
2024/2025. |
Услови похађања: |
Нема услова. |
ЕСПБ: |
10 |
Врста студија: |
докторске академске студије |
Студијски програми: |
Хемија: 1. година, зимски семестар, изборни (E71H2), стручно-апликативни предмет Хемија: 1. година, зимски семестар, изборни (E72H2), стручно-апликативни предмет Хемија: 2. година, зимски семестар, изборни (E74H2), стручно-апликативни предмет Хемија: 2. година, зимски семестар, изборни (E73H2), стручно-апликативни предмет |
Наставник: |
др Константин Б. Илијевић |
Сарадници: |
— |
Фонд часова: |
Недељно: пет часова предавања + три часа студијског истраживачког рада |
Циљеви: |
Упознавање докторанада са најновијим инструменталним методама за недеструктивну хемијску анализу, првентсвено са оном врстом уређаја који се данас комерцијално производе. Посебно се посвећује пажња разграничењу између физичке (немеханичке) и хемијске карактеризације. Додатни циљ курса је да се сагледа разлика између корпускуларног и таласног побуђивања, као и разлике шта одређена метода може, а шта не може да пружи као релевантан резултат потребан за научно-истраживачки или стручни рад. Кандидат ће упознати лабораторије у којима се користи лабораторијска опрема за недеструктивну хемијску анализу у нашој земљи. |
Исход: |
Докторанд је добро упознат са недеструктивним методама хемијске анализе и њиховим могућностима, односно немогућностима. Поседује компетенције да се правилно определи за одређену методу или сет метода које могу да пруже релевантне резултате потребне за његов научно-истраживачки или стручни рад. Способан је за критичку анализу добијених резултата. У могућности је да промовише нове приступе рада у професионалном окружењу или образовним срединама. |
Облици наставе: |
Предавања, семинарски радови, усмени испит. |
Ваннаставне активности: |
— |
Литература: |
Основна литература:
Помоћна литература:
|
Додатни материјал: |
|
Наставне обавезе и начин оцењивања |
|
Предавања: |
20 поена (5 часова недељно) Програм рада:
|
Семинарски радови: |
20 поена |
Усмени испит: |
60 поена |
Студијски истраживачки рад: |
0 поена (3 часа недељно) |