- Образовна и научна делатност
- Организациона и управљачка структура
- Закон о високом образовању и прописи Факултета
- Историја Факултета
- Збирка великана српске хемије
- Репозиторијум Хемијског факултета - Cherry
- Библиотека
- Издавачка делатност ХФ
- Јавне набавке
- Контакт информације (управа) и како доћи до нас
- Научноистраживачки рад
Шифра предмета: 042P1 |
Назив предмета: Психологија |
---|---|
Школска година: |
2019/2020. |
Услови похађања: |
Нема услова. |
ЕСПБ: |
4 |
Врста студија: |
основне академске студије, интегрисане основне и мастер академске студије |
Студијски програми: |
Хемија: 1. година, летњи семестар, изборни (E11H1), академско-општеобразовни предмет Биохемија: 1. година, летњи семестар, изборни (E11B1), академско-општеобразовни предмет Хемија животне средине: 1. година, летњи семестар, изборни (E11S1), академско-општеобразовни предмет Настава хемије: 1. година, летњи семестар, обавезни, научно-стручни предмет |
Наставник: |
др Оља С. Јовановић Милановић |
Сарадници: |
— |
Фонд часова: |
Недељно: три часа предавања (3+0+0) |
Циљеви: |
Да се усвајањем одређених знања из развојне,педагошке и социјалне психологије кандидати оспособе за квалитетно вођење средњошколске и основношколске наставе. |
Исход: |
Кандидати ће располагати основним знањима о карактеристикама адолесцената и проблемима у прилагођавању ових, учењу и стицању знања, групном раду у школској средини и управљању разредом, карактеристикама наставника и дидактичкој комуникацији. Кандидати ће такође стећи основна знања о психолошким аспектима учења помоћу медија, стресу и школском (не)успеху, педагошко-психолошкој дијагностици, саветовању и евалуацији. |
Облици наставе: |
Предавања и семинарски радови. |
Ваннаставне активности: |
— |
Литература: |
|
Додатни материјал: |
— |
Наставне обавезе и начин оцењивања |
|
Предавања: |
10 поена (3 часа недељно) Програм рада: Психологија као наука. Методе психолошког истраживања. Основни појмови и проблеми развојне психологије. Животни циклус. Адолесценција и проблеми у прилагођавању адолесцената. Учење и стицање знања. Социјално-психолошки аспекти групног рада у школи и управљање разредом. Психологија наставника. Психолошки аспекти дидактичке комуникације. Учење помоћу медија. Стрес у школи. Школски успех. Педагошко-психолошка дијагностика и саветовање. Евалуација. |
Домаћи задаци: |
30 поена |
Усмени испит: |
60 поена |