- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Šifra predmeta: 042P1 |
Naziv predmeta: Psihologija |
---|---|
Školska godina: |
2019/2020. |
Uslovi pohađanja: |
Nema uslova |
ESPB: |
4 |
Vrsta studija: |
osnovne akademske studije, integrisane osnovne i master akademske studije |
Studijski programi: |
Hemija: 1. godina, letnji semestar, izborni (E11H1), akademsko-opšteobrazovni predmet Biohemija: 1. godina, letnji semestar, izborni (E11B1), akademsko-opšteobrazovni predmet Hemija životne sredine: 1. godina, letnji semestar, izborni (E11S1), akademsko-opšteobrazovni predmet Nastava hemije: 1. godina, letnji semestar, obavezni, naučno-stručni predmet |
Nastavnik: |
dr Olja S. Jovanović Milanović |
Saradnici: |
— |
Fond časova: |
Nedeljno: tri časa predavanja (3+0+0) |
Ciljevi: |
Da se usvajanjem određenih znanja iz razvojne,pedagoške i socijalne psihologije kandidati osposobe za kvalitetno vođenje srednjoškolske i osnovnoškolske nastave. |
Ishod: |
Kandidati će raspolagati osnovnim znanjima o karakteristikama adolescenata i problemima u prilagođavanju ovih, učenju i sticanju znanja, grupnom radu u školskoj sredini i upravljanju razredom, karakteristikama nastavnika i didaktičkoj komunikaciji. Kandidati će takođe steći osnovna znanja o psihološkim aspektima učenja pomoću medija, stresu i školskom (ne)uspehu, pedagoško-psihološkoj dijagnostici, savetovanju i evaluaciji. |
Oblici nastave: |
Predavanja i seminarski radovi. |
Vannastavne aktivnosti: |
— |
Literatura: |
|
Dodatni materijal: |
— |
Nastavne obaveze i način ocenjivanja |
|
Predavanja: |
10 poena (3 časa nedeljno) Program rada: Psihologija kao nauka. Metode psihološkog istraživanja. Osnovni pojmovi i problemi razvojne psihologije. Životni ciklus. Adolescencija i problemi u prilagođavanju adolescenata. Učenje i sticanje znanja. Socijalno-psihološki aspekti grupnog rada u školi i upravljanje razredom. Psihologija nastavnika. Psihološki aspekti didaktičke komunikacije. Učenje pomoću medija. Stres u školi. Školski uspeh. Pedagoško-psihološka dijagnostika i savetovanje. Evaluacija. |
Domaći zadaci: |
30 poena |
Usmeni ispit: |
60 poena |