Универзитет у Београду - Хемијски факултет Srpski - latinica LAT   English ENG

Pocetna Почетна страна   Mapa Мапа сајта   Linkovi Линкови       Портали:   Zaposleni За запослене   Studenti За студенте   WebMail WebMail

О Факултету
Катедре и центри
Студије
Упис на Факултет
Новости
Збирка великана
српске хемије
Студентске организације
Интерне стране

Pretraga Претрага сајта:

[Слика]

др Биљана И. Томашевић

доцент
Хемијски факултет, Студентски трг 12-16, Београд
Катедра за наставу хемије

Телефон:   011-3336830

Телефон (локални):   830

Кабинет:   458

E-mail:   bsteljic AT chem · bg · ac · rs

Лични подаци

Датум и место рођења: 29. 10. 1971, Пријепоље. Удата. Језици које користи: српски (матерњи) и енглески.

Образовање и усавршавања

1995: Основне студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2002: Магистратура - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2015: Докторат - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Кретање у служби

1996: Стручни сарадник приправник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

1998: Асистент приправник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2003-2014: Асистент / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2014-2016: Истраживач-сарадник / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2016: Доцент / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Области научног интересовања

Настава хемије.

Остале активности

Члан Српског хемијског друштва од 1996.

Ангажман у настави

Пројекти

Бројеви за идентификацију аутора

Изабране референце

Изабрани радови / Selected papers:
  1. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Creativity in teaching chemistry: how much support does the curriculum provide? Chemistry Education Research and Practice, 15, 2, 239-252.
  2. B. Tomasevic, D. Trivic (2014). Chemistry Curricular Knowledge of Secondary School Teachers, Journal of the Serbian Chemical Society, DOI: 10.2298/JSC1401002121T
  3. B. Tomašević, D. Trivić (2013). Stavovi nastavnika o nastavnim programima hemije, Pedagogija, 68, 4, 605-618.
  4. B. Tomaševic, D. Trivic (2012). Planning chemistry lesson and indicators of learning process of chemistry, Journal of Science Education, 13, 1, 32-34.
  5. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović (2009). Kurikulum kao podrška istraživačkom pristupu u učenju hemije, Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 41, 2, 477- 495.
  6. С. Бојовић, Д. Тривић, Б. Томашевић, Развој гимназијских програма хемије у Србији у 19. и 20. веку, Настава и васпитање, 4 (2008), 552-566
  7. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi - I deo, Pedagogija, LXII 4 (2007) 644-656
  8. B. Tomašević, D. Trivić, S. Bojović, Ciljevi obrazovanja u oblasti prirodnih nauka i hemije u srednjoj školi – II deo, Pedagogija, LXIII 2 (2008) 261-273
  9. LJ. Mandić, J. Korolija, B. Steljić, O čemu treba voditi računa pri sastavljanju zadataka alternativnog i višestrukog izbora za proveru znanja iz hemije, Nastava i vaspitanje, 2000, 49(4), 597-605
  10. Lj. Mandic, J. Korolija, B. Steljic, D. Danilovic, V. Krsmanovic, "Secret concept" - The problem for knowledge testing by computer, Journal of Science Education, 2002, (3), 41-43
  11. J. Korolija, S. Stojanović, B. Steljić, LJ. Mandić, Mape hemijskih pojmova kroz didaktičku igru, Nastava i vaspitanje, 5, (2003) 536–548

Mon Dec 5 18:12:18 2016

© Универзитет у Београду - Хемијски факултет