Универзитет у Београду - Хемијски факултет Srpski - latinica LAT   English ENG

Pocetna Почетна страна   Mapa Мапа сајта   Linkovi Линкови       Портали:   Zaposleni За запослене   Studenti За студенте   WebMail WebMail

О Факултету
Катедре и центри
Студије
Упис на Факултет
Новости
Збирка великана
српске хемије
Студентске организације
Интерне стране

Pretraga Претрага сајта:

[Слика]

др Катарина Б. Путица

истраживач-сарадник
Иновациони центар, Студентски трг 12-16, Београд
Катедра за наставу хемије

Телефон:   011-3336698

Телефон (локални):   698

Кабинет:   515

E-mail:   puticakatarina AT gmail · com

Лични подаци

Датум и место рођења: 1. 10. 1984, Шабац. Неудата. Језици које користи: српски, словеначки, енглески, француски и италијански.

Образовање и усавршавања

2007: Основне студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2011: Мастер академске студије - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

2017: Докторат - Хемијске науке / Универзитет у Београду - Хемијски факултет (Београд)

Кретање у служби

2011-2014: Истраживач-приправник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о. Београд (Београд)

2015: Истраживач-сарадник / Иновациони центар Хемијског факултета у Београду, д.о.о. Београд (Београд)

Области научног интересовања

Nastava hemije

Награде и признања

2008: Đorđe Stefanović
Nagrada za najboljeg studenta generacije na katedri za Biohemiju

Остале активности

Члан Српског хемијског друштва од 2008. - Nastavna sekcija.

Ангажман у настави

Пројекти

Бројеви за идентификацију аутора

Изабране референце

Katarina Putica, Dragica D. Trivic, Cognitive apprenticeship as a vehicle for enhancing the understanding and functionalization of organic chemistry knowledge, Chemistry Education Research and Practice, 17 (2016), 172-196.

 

Katarina B. Putica, Dragica D. Trivić, Improving high-school students’ conceptual understanding and functionalization of knowledge about digestion through the application of the interdisciplinary teaching approach, Journal of Baltic Science Education, 16 (2017), 123-139.

 

Thu Nov 29 14:57:17 2018

© Универзитет у Београду - Хемијски факултет