- Obrazovna i naučna delatnost
- Organizaciona i upravljačka struktura
- Zakon o visokom obrazovanju i propisi Fakulteta
- Istorija Fakulteta
- Zbirka velikana srpske hemije
- Repozitorijum Hemijskog fakulteta - Cherry
- Biblioteka
- Izdavačka delatnost HF
- Javne nabavke
- Kontakt informacije (uprava) i kako doći do nas
- Naučnoistraživački rad
Šifra predmeta: 574H1 |
Naziv predmeta: Nedestruktivna hemijska analiza - odabrana poglavlja |
---|---|
Školska godina: |
2019/2020. |
Uslovi pohađanja: |
Nema uslova |
ESPB: |
8 |
Vrsta studija: |
doktorske akademske studije |
Studijski programi: |
Hemija: 1. godina, zimski semestar, izborni (E72H1), stručno-aplikativni predmet Hemija: 1. godina, zimski semestar, izborni (E71H1), stručno-aplikativni predmet Hemija: 2. godina, zimski semestar, izborni (E73H1), stručno-aplikativni predmet Hemija: 2. godina, zimski semestar, izborni (E74H1), stručno-aplikativni predmet |
Nastavnici: |
dr Aleksandar S. Nikolić |
Saradnici: |
— |
Fond časova: |
Nedeljno: pet časova predavanja (5+0+0) |
Ciljevi: |
Upoznavanje doktoranada sa najnovijim instrumentalnim metodama za nedestruktivnu hemijsku analizu, prventsveno sa onom vrstom uređaja koji se danas komercijalno proizvode. Posebno se posvećuje pažnja razgraničenju između fizičke (ne mehaničke) i hemijske karakterizacije. Dodatni cilj kursa je da se sagleda razlika između korpuskularnog i talasnog pobuđivanja, kao i čienjenice šta određena metoda može, a šta ne može da pruži kao relevantan rezultat potreban za naučno-itraživački ili stručni rad. Kandidat će upoznati laboratorije u kojima se koristi laboratorijska oprema za nedestruktivnu hemijsku analizu u našoj zemlji. |
Ishod: |
Doktorand je dobro upoznat sa nedestruktivnim metodama hemijske analize i njihovim mogućnostima, odnosno nemogućnostima. Poseduje kompetencije da se pravilno opredeli za određenu metodu ili set metoda koje mogu da pruže relevantane rezultate potrebane za njegov naučno-itraživački ili stručni rad. Sposoban je za kritičku analizu dobijenih rezultata. U mogućnosti je da promoviše nove pristupe rada u profesionalnom okruženju ili obrazovnim sredinama. |
Oblici nastave: |
Predavanja, prikupljanje literature, seminarski rad i spremanje ispita. |
Vannastavne aktivnosti: |
— |
Literatura: |
|
Dodatni materijal: |
— |
Nastavne obaveze i način ocenjivanja |
|
Predavanja: |
20 poena (5 časova nedeljno) Program rada:
|
Seminarski radovi: |
20 poena |
Usmeni ispit: |
60 poena |