Анкета спроведена у периоду: од 29. 3. 2021. до 30. 4. 2021.
Број студената који су учествовали у анкети: 167
Питање | Одговори | |
---|---|---|
1. | Студијски програм: | ОАС: Хемија (2014): 12 ОАС: Биохемија (2014): 21 ИАС: Настава хемије (2014): 3 ОАС: Хемија (2020): 64 ОАС: Биохемија (2020): 25 ОАС: Хемија животне средине (2020): 10 ИАС: Настава хемије (2020): 4 МАС: Хемија (2020): 9 МАС: Биохемија (2020): 7 МАС: Хемија животне средине (2020): 5 ДАС: Хемија (2020): 6 ДАС: Биохемија (2020): 1 Σ: 167 |
2. | Пол | мушки: 43 женски: 124 Σ: 167 |
3. | Година уписа на овај студијски програм | 2010: 4 2011: 1 2012: 3 2013: 5 2014: 1 2015: 15 2016: 22 2017: 29 2018: 32 2019: 21 2020: 34 Σ: 167 AVG: 2017.31 |
4. | Начин досадашњег финансирања студија | искључиво на буџету: 94 искључиво самофинансирање: 9 делимично на буџету, делимично самофинансирање: 64 Σ: 167 |
5. | Просечна оцена на предметима из састава студијског програма које сте положили до сада | 6,00 - 7,49: 51 7,50 - 8,49: 52 8,50 - 9,49: 27 9,50 - 10,00: 37 Σ: 167 |
6. | Број ЕСПБ кредита сакупљених у саставу студијског програма | 0 - 36: 35 37 - 73: 16 74 - 110: 17 111 - 147: 32 148 - 184: 31 185 или више: 36 Σ: 167 |
7. | Година студија | 1: 42 2: 24 3: 57 4: 41 5: 3 Σ: 167 AVG: 2.63 |
8. | Користим библиотечки фонд за потребе припремања за наставу и испите. | 1: 48 2: 18 3: 31 4: 20 5: 25 Σ: 142 AVG: 2.69 |
9. | Библиотечки фонд одговара захтевима предмета прописаних наставним програмом. | 1: 5 2: 4 3: 16 4: 39 5: 56 Σ: 120 AVG: 4.14 |
10. | Користим читаоницу Библиотеке за потребе припремања за наставу и испите. | 1: 43 2: 23 3: 24 4: 24 5: 32 Σ: 146 AVG: 2.86 |
11. | Услови за учење у читаоници су задовољавајући. | 1: 4 2: 6 3: 32 4: 30 5: 61 Σ: 133 AVG: 4.04 |
12. | Особље у Библиотеци професионално излази у сусрет захтевима студената. | 2: 1 3: 3 4: 18 5: 109 Σ: 131 AVG: 4.79 |
13. | Општа оцена рада Библиотеке и читаонице ХФ. | 2: 3 3: 13 4: 47 5: 68 Σ: 131 AVG: 4.37 |
14. | Рачунарска лабораторија се адекватно користи у настави. | 1: 13 2: 18 3: 23 4: 22 5: 34 Σ: 110 AVG: 3.42 |
15. | Рачунарску лабораторију могу да користим и ван термина наставе. | 1: 27 2: 11 3: 8 4: 16 5: 31 Σ: 93 AVG: 3.14 |
16. | Простор Хемијског факултета је покривен бежичним сигналом академске мреже. | 1: 40 2: 24 3: 16 4: 20 5: 17 Σ: 117 AVG: 2.57 |
17. | Студентске лабораторије су опремљене рачунарским ресурсима. | 1: 29 2: 48 3: 28 4: 18 5: 18 Σ: 141 AVG: 2.63 |
18. | Рачунарска опрема је доступна студентима. | 1: 10 2: 40 3: 33 4: 22 5: 21 Σ: 126 AVG: 3.03 |
19. | Амфитеатри и учионице су добро опремљени за извођење теоријске наставе. | 1: 26 2: 20 3: 39 4: 42 5: 40 Σ: 167 AVG: 3.30 |
20. | Студентске лабораторије су опремљене за рад на експерименталним вежбама. | 1: 15 2: 29 3: 42 4: 39 5: 33 Σ: 158 AVG: 3.29 |
21. | Хемијски факултет одржава хигијенске услове. | 1: 23 2: 28 3: 33 4: 37 5: 37 Σ: 158 AVG: 3.23 |
22. | Општа оцена опремљености Хемијског факултета наставним и техничким средствима. | 1: 11 2: 28 3: 53 4: 49 5: 14 Σ: 155 AVG: 3.17 |
23. | Оцените унутрашњи изглед зграде ХФ. | 1: 54 2: 42 3: 44 4: 21 5: 6 Σ: 167 AVG: 2.30 |
24. | Оцените спољашњи изглед зграде ХФ. | 1: 50 2: 26 3: 45 4: 28 5: 18 Σ: 167 AVG: 2.63 |
25. | Запослени у Студентској служби се професионално односе према студентима. | 1: 2 2: 12 3: 26 4: 40 5: 80 Σ: 160 AVG: 4.15 |
26. | Студентски захтеви за услуге Хемијског факултета се реализују брзо и ефикасно. | 1: 4 2: 7 3: 21 4: 34 5: 90 Σ: 156 AVG: 4.28 |
27. | Студенти могу да се обрате Студентској служби током читавог радног времена. | 1: 11 2: 6 3: 17 4: 25 5: 93 Σ: 152 AVG: 4.20 |
28. | Задовољан/-на сам електронским услугама које Факултет пружа у току студирања (пријава испита, доступност података на Интернету, рад студентског портала...). | 1: 4 2: 5 3: 11 4: 28 5: 112 Σ: 160 AVG: 4.49 |
29. | Општа оцена рада Студентске службе ХФ: | 1: 2 2: 6 3: 27 4: 47 5: 80 Σ: 162 AVG: 4.22 |
30. | Запослени у Магацину стакла и хемикалија се професионално односе према студентима. | 1: 12 2: 7 3: 25 4: 42 5: 81 Σ: 167 AVG: 4.04 |
31. | Магацин стакла и хемикалија опслужује потребе студената брзо и ефикасно. | 1: 10 2: 6 3: 22 4: 41 5: 88 Σ: 167 AVG: 4.14 |
32. | Студенти могу да се обрате Магацину стакла и хемикалија током читавог радног времена. | 1: 16 2: 4 3: 25 4: 32 5: 90 Σ: 167 AVG: 4.05 |
33. | Општа оцена рада Магацина стакла и хемикалија. | 1: 10 2: 5 3: 29 4: 50 5: 73 Σ: 167 AVG: 4.02 |
34. | Познат ми је и јасан садржај Правилника о полагању испита и оцењивању на испиту. | 1: 7 2: 6 3: 12 4: 34 5: 90 Σ: 149 AVG: 4.30 |
35. | У досадашњем току студија објективно сам оцењиван/-на на испитима које сам полагао/-ла. | 1: 5 2: 8 3: 29 4: 54 5: 64 Σ: 160 AVG: 4.03 |
36. | Ако сматрате да сте били необјективно оцењени, да ли сте поднели жалбу на оцену по поступку који је дефинисан у Правилнику, и да ли сте задовољни како је након тога спроведен процес? | поднео/-ла сам жалбу, и задовољан/-на сам спроведеним процесом: 2 поднео/-ла сам жалбу, али нисам задовољан/-на процесом који је уследио: 1 сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а али нисам поднео/-ла жалбу: 68 не сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а: 96 Σ: 167 |
37. | Ваша укупна оцена објективности оцењивања од стране наставника на предметима које сте до овог тренутка положили: | 2: 8 3: 28 4: 70 5: 49 Σ: 155 AVG: 4.03 |
38. | Познат ми је и јасан садржај Правилника о мерилима за утврђивање цене школарине и пружања услуга. | 1: 9 2: 5 3: 9 4: 25 5: 72 Σ: 120 AVG: 4.22 |
39. | Квалитет пружених услуга одговара ценама. | 1: 18 2: 25 3: 32 4: 16 5: 19 Σ: 110 AVG: 2.94 |
40. | При потписивању Уговора о плаћању школарине, последице непоштовања уговорних обавеза биле су јасно дефинисане. | 1: 3 2: 3 3: 7 4: 15 5: 59 Σ: 87 AVG: 4.43 |
41. | Динамика плаћања других финансијских обавеза осим школарине је јасно дефинисана. | 1: 6 2: 4 3: 12 4: 19 5: 58 Σ: 99 AVG: 4.20 |
42. | Састав Деканског колегијума, односно ко обавља функције декана и продекана, је познат студентима. | 1: 3 2: 2 3: 18 4: 21 5: 99 Σ: 143 AVG: 4.48 |
43. | Продекани су доступни студентима за питања из своје надлежности. | 1: 2 2: 3 3: 11 4: 24 5: 101 Σ: 141 AVG: 4.55 |
44. | Познато ми је у којим случајевима се обраћам ком продекану. | 1: 12 2: 14 3: 25 4: 29 5: 65 Σ: 145 AVG: 3.83 |
45. | Задовољан/-на сам сарадњом са Деканским колегијумом, односно деканом и продеканима. | 1: 5 2: 8 3: 17 4: 28 5: 59 Σ: 117 AVG: 4.09 |
46. | Оцените рад Деканског колегијума, односно декана и продекана. | 1: 1 2: 5 3: 20 4: 29 5: 67 Σ: 122 AVG: 4.28 |
47. | Оцените рад продекана за наставу. | 1: 12 2: 6 3: 15 4: 45 5: 89 Σ: 167 AVG: 4.16 |
48. | Оцените рад студента продекана. | 1: 10 2: 6 3: 14 4: 34 5: 103 Σ: 167 AVG: 4.28 |
49. | Студенти су добро информисани о активностима Студентског парламента. | 1: 22 2: 18 3: 26 4: 47 5: 54 Σ: 167 AVG: 3.56 |
50. | Студентски парламент има одговарајућу улогу у доношењу одлука које се тичу квалитета наставе. | 1: 28 2: 17 3: 29 4: 53 5: 40 Σ: 167 AVG: 3.36 |
51. | Студентска питања се на Хемијском факултету решавају брзо и ефикасно. | 1: 29 2: 17 3: 38 4: 44 5: 39 Σ: 167 AVG: 3.28 |
52. | Општа оцена рада студентских организација на ХФ. | 1: 16 2: 13 3: 35 4: 57 5: 46 Σ: 167 AVG: 3.62 |