Студијски програм: Програм образовања у областима психолошких, педагошких и методичких дисциплина за формирање компетенција наставника хемије | ||||
Назив предмета: Визуелизације у настави хемије | Шифра: 631F2 | |||
Наставник: др Драгица Д. Тривић, др Весна Д. Милановић Маштраповић | ||||
Статус предмета: изборни | ||||
Број ЕСПБ: 3 | ||||
Услов: нема | ||||
Циљ предмета: Оспособити студенте да примењују принципе за креирање и примену визуализација у настави хемије, да разумеју ограничења визуализација и утицај на формирање погрешних представа код ученика. |
||||
Исходи предмета: Након завршетка курса студенти планирају примену визуализација ентитета са субмикроскопског нивоа као подршку развоју концептуалног разумевања ученика о структури супстанци, за повезивање субмикроскопског и симболичког нивоа, укључујући различита графичка представљања и математичке моделе. |
||||
Садржај предмета: Теоријска настава – Предавања
– Теоријске вежбе
Ваннаставне активности Домаћи задаци. |
||||
Литература:
Помоћна литература
|
||||
Број часова активне наставе (недељно): | Предавања: 2 | Теоријске вежбе: 1 | Лабораторијске вежбе: 0 | Студ. истраж. рад: 0 |
Методе извођења наставе: Предавања, теоријске вежбе. |
||||
Оцена знања (укупно 100 поена) | ||||
Предиспитне обавезе | Поена | Завршни испит | Поена | |
Предавања: | 5 | Усмени испит: | 60 | |
Теоријске вежбе: | 10 | |||
Домаћи задаци: | 5 | |||
Семинарски рад: | 20 |