Извештај о студентској анкети
Испитивање мишљења студената о условима студирања на Хемијском факултету - 2020/21.

Анкета спроведена у периоду:   од 29. 3. 2021. до 30. 4. 2021.

Број студената који су учествовали у анкети:   167

  Питање Одговори
1. Студијски програм: ОАС: Хемија (2014): 12
ОАС: Биохемија (2014): 21
ИАС: Настава хемије (2014): 3
ОАС: Хемија (2020): 64
ОАС: Биохемија (2020): 25
ОАС: Хемија животне средине (2020): 10
ИАС: Настава хемије (2020): 4
МАС: Хемија (2020): 9
МАС: Биохемија (2020): 7
МАС: Хемија животне средине (2020): 5
ДАС: Хемија (2020): 6
ДАС: Биохемија (2020): 1
Σ: 167
2. Пол мушки: 43
женски: 124
Σ: 167
3. Година уписа на овај студијски програм 2010: 4
2011: 1
2012: 3
2013: 5
2014: 1
2015: 15
2016: 22
2017: 29
2018: 32
2019: 21
2020: 34
Σ: 167
AVG: 2017.31
4. Начин досадашњег финансирања студија искључиво на буџету: 94
искључиво самофинансирање: 9
делимично на буџету, делимично самофинансирање: 64
Σ: 167
5. Просечна оцена на предметима из састава студијског програма које сте положили до сада 6,00 - 7,49: 51
7,50 - 8,49: 52
8,50 - 9,49: 27
9,50 - 10,00: 37
Σ: 167
6. Број ЕСПБ кредита сакупљених у саставу студијског програма 0 - 36: 35
37 - 73: 16
74 - 110: 17
111 - 147: 32
148 - 184: 31
185 или више: 36
Σ: 167
7. Година студија 1: 42
2: 24
3: 57
4: 41
5: 3
Σ: 167
AVG: 2.63
8. Користим библиотечки фонд за потребе припремања за наставу и испите. 1: 48
2: 18
3: 31
4: 20
5: 25
Σ: 142
AVG: 2.69
9. Библиотечки фонд одговара захтевима предмета прописаних наставним програмом. 1: 5
2: 4
3: 16
4: 39
5: 56
Σ: 120
AVG: 4.14
10. Користим читаоницу Библиотеке за потребе припремања за наставу и испите. 1: 43
2: 23
3: 24
4: 24
5: 32
Σ: 146
AVG: 2.86
11. Услови за учење у читаоници су задовољавајући. 1: 4
2: 6
3: 32
4: 30
5: 61
Σ: 133
AVG: 4.04
12. Особље у Библиотеци професионално излази у сусрет захтевима студената. 2: 1
3: 3
4: 18
5: 109
Σ: 131
AVG: 4.79
13. Општа оцена рада Библиотеке и читаонице ХФ. 2: 3
3: 13
4: 47
5: 68
Σ: 131
AVG: 4.37
14. Рачунарска лабораторија се адекватно користи у настави. 1: 13
2: 18
3: 23
4: 22
5: 34
Σ: 110
AVG: 3.42
15. Рачунарску лабораторију могу да користим и ван термина наставе. 1: 27
2: 11
3: 8
4: 16
5: 31
Σ: 93
AVG: 3.14
16. Простор Хемијског факултета је покривен бежичним сигналом академске мреже. 1: 40
2: 24
3: 16
4: 20
5: 17
Σ: 117
AVG: 2.57
17. Студентске лабораторије су опремљене рачунарским ресурсима. 1: 29
2: 48
3: 28
4: 18
5: 18
Σ: 141
AVG: 2.63
18. Рачунарска опрема је доступна студентима. 1: 10
2: 40
3: 33
4: 22
5: 21
Σ: 126
AVG: 3.03
19. Амфитеатри и учионице су добро опремљени за извођење теоријске наставе. 1: 26
2: 20
3: 39
4: 42
5: 40
Σ: 167
AVG: 3.30
20. Студентске лабораторије су опремљене за рад на експерименталним вежбама. 1: 15
2: 29
3: 42
4: 39
5: 33
Σ: 158
AVG: 3.29
21. Хемијски факултет одржава хигијенске услове. 1: 23
2: 28
3: 33
4: 37
5: 37
Σ: 158
AVG: 3.23
22. Општа оцена опремљености Хемијског факултета наставним и техничким средствима. 1: 11
2: 28
3: 53
4: 49
5: 14
Σ: 155
AVG: 3.17
23. Оцените унутрашњи изглед зграде ХФ. 1: 54
2: 42
3: 44
4: 21
5: 6
Σ: 167
AVG: 2.30
24. Оцените спољашњи изглед зграде ХФ. 1: 50
2: 26
3: 45
4: 28
5: 18
Σ: 167
AVG: 2.63
25. Запослени у Студентској служби се професионално односе према студентима. 1: 2
2: 12
3: 26
4: 40
5: 80
Σ: 160
AVG: 4.15
26. Студентски захтеви за услуге Хемијског факултета се реализују брзо и ефикасно. 1: 4
2: 7
3: 21
4: 34
5: 90
Σ: 156
AVG: 4.28
27. Студенти могу да се обрате Студентској служби током читавог радног времена. 1: 11
2: 6
3: 17
4: 25
5: 93
Σ: 152
AVG: 4.20
28. Задовољан/-на сам електронским услугама које Факултет пружа у току студирања (пријава испита, доступност података на Интернету, рад студентског портала...). 1: 4
2: 5
3: 11
4: 28
5: 112
Σ: 160
AVG: 4.49
29. Општа оцена рада Студентске службе ХФ: 1: 2
2: 6
3: 27
4: 47
5: 80
Σ: 162
AVG: 4.22
30. Запослени у Магацину стакла и хемикалија се професионално односе према студентима. 1: 12
2: 7
3: 25
4: 42
5: 81
Σ: 167
AVG: 4.04
31. Магацин стакла и хемикалија опслужује потребе студената брзо и ефикасно. 1: 10
2: 6
3: 22
4: 41
5: 88
Σ: 167
AVG: 4.14
32. Студенти могу да се обрате Магацину стакла и хемикалија током читавог радног времена. 1: 16
2: 4
3: 25
4: 32
5: 90
Σ: 167
AVG: 4.05
33. Општа оцена рада Магацина стакла и хемикалија. 1: 10
2: 5
3: 29
4: 50
5: 73
Σ: 167
AVG: 4.02
34. Познат ми је и јасан садржај Правилника о полагању испита и оцењивању на испиту. 1: 7
2: 6
3: 12
4: 34
5: 90
Σ: 149
AVG: 4.30
35. У досадашњем току студија објективно сам оцењиван/-на на испитима које сам полагао/-ла. 1: 5
2: 8
3: 29
4: 54
5: 64
Σ: 160
AVG: 4.03
36. Ако сматрате да сте били необјективно оцењени, да ли сте поднели жалбу на оцену по поступку који је дефинисан у Правилнику, и да ли сте задовољни како је након тога спроведен процес? поднео/-ла сам жалбу, и задовољан/-на сам спроведеним процесом: 2
поднео/-ла сам жалбу, али нисам задовољан/-на процесом који је уследио: 1
сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а али нисам поднео/-ла жалбу: 68
не сматрам да сам био/-ла необјективно оцењен/-а: 96
Σ: 167
37. Ваша укупна оцена објективности оцењивања од стране наставника на предметима које сте до овог тренутка положили: 2: 8
3: 28
4: 70
5: 49
Σ: 155
AVG: 4.03
38. Познат ми је и јасан садржај Правилника о мерилима за утврђивање цене школарине и пружања услуга. 1: 9
2: 5
3: 9
4: 25
5: 72
Σ: 120
AVG: 4.22
39. Квалитет пружених услуга одговара ценама. 1: 18
2: 25
3: 32
4: 16
5: 19
Σ: 110
AVG: 2.94
40. При потписивању Уговора о плаћању школарине, последице непоштовања уговорних обавеза биле су јасно дефинисане. 1: 3
2: 3
3: 7
4: 15
5: 59
Σ: 87
AVG: 4.43
41. Динамика плаћања других финансијских обавеза осим школарине је јасно дефинисана. 1: 6
2: 4
3: 12
4: 19
5: 58
Σ: 99
AVG: 4.20
42. Састав Деканског колегијума, односно ко обавља функције декана и продекана, је познат студентима. 1: 3
2: 2
3: 18
4: 21
5: 99
Σ: 143
AVG: 4.48
43. Продекани су доступни студентима за питања из своје надлежности. 1: 2
2: 3
3: 11
4: 24
5: 101
Σ: 141
AVG: 4.55
44. Познато ми је у којим случајевима се обраћам ком продекану. 1: 12
2: 14
3: 25
4: 29
5: 65
Σ: 145
AVG: 3.83
45. Задовољан/-на сам сарадњом са Деканским колегијумом, односно деканом и продеканима. 1: 5
2: 8
3: 17
4: 28
5: 59
Σ: 117
AVG: 4.09
46. Оцените рад Деканског колегијума, односно декана и продекана. 1: 1
2: 5
3: 20
4: 29
5: 67
Σ: 122
AVG: 4.28
47. Оцените рад продекана за наставу. 1: 12
2: 6
3: 15
4: 45
5: 89
Σ: 167
AVG: 4.16
48. Оцените рад студента продекана. 1: 10
2: 6
3: 14
4: 34
5: 103
Σ: 167
AVG: 4.28
49. Студенти су добро информисани о активностима Студентског парламента. 1: 22
2: 18
3: 26
4: 47
5: 54
Σ: 167
AVG: 3.56
50. Студентски парламент има одговарајућу улогу у доношењу одлука које се тичу квалитета наставе. 1: 28
2: 17
3: 29
4: 53
5: 40
Σ: 167
AVG: 3.36
51. Студентска питања се на Хемијском факултету решавају брзо и ефикасно. 1: 29
2: 17
3: 38
4: 44
5: 39
Σ: 167
AVG: 3.28
52. Општа оцена рада студентских организација на ХФ. 1: 16
2: 13
3: 35
4: 57
5: 46
Σ: 167
AVG: 3.62